Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

2 Ocak 2011 Pazar

19 Aralik 2010 GoldCoast

Suan saat 13.20 ucaktayim Gold Coasta gitmek uzere.. Domestic hatlarda el valizi olcmuyorlar bu yuzden cok rahatim. Herseyi halledip ucaga girmem 15 dakkami aldi. Burada online check-in 48 saat onceden basliyor ve mp3 dahil olmak uzere tum elektronik aletler  ucak inerken ve kalkarken kapaniyor. Turkiye`deki gibi tum yolculuk boyunca degil. 7 bucuk aydan sonra ilk ucak yolculugum ve 4 tane daha var 3 hafta icinde. 7 ay hicbirsey yapma simdide herseyi 3 haftaya sikistir tam benlik birsey...

Ucak havalandi kalkis biraz sallantili oldu ama manzara omre bedeldi. Keske kanatta oturuyor olmasaydimda fotograf cekebilseydim. Yukaridan hemde gunduz gozuyle daha guzel gozukuyor Sydney. Yolculuk basladi hadi hayirlisi.

Saat 3.00 Gold Coastta indim. Tabiki hava yagmurlu. Suan otobusteyim cunku burada tren yok. Airporttan  Southporta otobus 7 dolar. Saganak yagdigina inanmiyorum. Suan saatimi 1 saat geri aldim. Sydney`e gore saat 4.

Aquarious Backpackers`a yerlestim. Oda 4 kisilik femal room. Guzel yani oda bombos en azindan simdilik bende tadini cikartiyorum. Yarin Byron Bay`a gidicem ama hava rezalet nasil olacak bilmiyorum. Umarim duzelir. Gun sonu odada hala kimse olmamasi cok guzel bir his esyalarim yerinde, tuvaletler temiz. Belkide Australia`nin en guzel yani tum tuvaletlerde tuvalet kagidi olmasi ve sokaklarda ciplak ayak yurume luksunun olmasi. Yarin umarim daha az yagisli olur. Farkindaysaniz I get over it. Yagmur Allahin emri cunku...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder