Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

2 Ocak 2011 Pazar

23 Aralik 2010 Wet N Wild

Bugun her zamanki gibi 8`de ayaktaydim. Sanirim alistim erken kalkmaya alarmi beklemek yerine kendim alarm olmus durumdayim. Chrismas`a 2 gun var
Sabah 9`da Wet N Wild`e gittim. Hava kapaliydi tabiki...Saat 10 am-2 pm oradaydim. En kotusu bazi aletler iki kisilikti yani teksek sucumuz ne burada bile ayrimcilik yani ! olacak sey degil.
Olmayan gunes beni yakmis bunuda ancak aksam anliyorum. 1 gram gunes isigina bile magruz kalmadan kipkirmizi olduguma inanmiyorum.Wet N Wild`d bir tane uzun ince boru vardi. Ilk girisinde seni bir tupun icine kapatiyorlar. Bir platformun uzerinde duruyorsun. Sonradaaa Platform ayaginin altindan cekiliyor ve sen hizla asagi dusuyorsun. Iki kez bindim ona ama genede uzerinden korkuyu atamiyorsun, yok boyle bir alet. Tum rollercoasterlara bedel nede olsa ne emniyet kemeri nede baska birsey seni tutuyor. En gercek kabusa aday. Park sandigimdan daha ufakti. Gerci hepsi beni hayal kirikligina ugratti daha buyuk bekliyordum. Wet N Wild 4 saatte bitti bende kapanmadan Sea World`e bakmaya gittim daha kotusu orasi 2 saatte bitti. Sadece 3 ride vardi, yarin tekrar gidicem gosterileri izlemek icin ama bu sefer ilk defa gec gidicem hemde Sea World evime cok yakin. Ay cok fena yanmisim nasil canim yaniyor anlatamam. Odamda 3 tane Silili kiz kaliyor. Yarin onlar beni xmas yemegine davet ettiler. Ilk xmasimda onlarla beraber olucam. Bakalim ilk yalniz yilbasimda ne yapicam asil en onemli soru bu. Yalniz tatil yaptigimi zaman zaman anliyorum ama her zaman degil bu guzel birsey. Ayrica yalnizlik sanildigi kadar kotu degil. Yeni insanlarla tanisiyorsun en guzeli tek olmak bazen avantajli oluyor misal sira beklemiyorsun :)
Herkesin bir ese ihtiyaci oluyor cunku herkez cift deil :) Yasasin tek sayilar :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder