Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

2 Ocak 2011 Pazar

20 Aralik 2010 Byron Bay

Bugun uykusuz uyandim cunku gece inanilmaz soguktu ve ben en son havluma sarilip uyuydum. Sabah 7.30 da tour otobusu beni almaya geldi. Ogrendimki otobus icinde yemek ve icmek yasak. Ilk olarak Cyrstal Castle gittik. Pek oyle hayal ettigim gibi degildi. Her yerde taslar vardi ametis gibi. Hemen arkasindan Byron Bay`e gidildi. Inanilmaz guzel bir manzarasi var, hayran kalmamak imkansiz. Kucuk bir tatil kasabasi ama denizi cok guzeldi renkleri insani denize resmen davet ediyordu. Sabah 7.30 da baslayan tur 15.45 te sona erdi ve geri donus yoluna coktan cikildi. Byron Bay`de 3 tane sey eksik
1.Fast Food Court yok
2. Icme suyu ve tuvalet yok sadece resturantin banyosunu kullaniyorsun.
3. Byron Bayden hatira olarak alacak bisey bulamiyorsun.

Fotolarla yetinmek zorundayim.Simdiki duragim gunes batmadan Surfer Paradise gorebilmek. Bakalim soyledikleri kadar guzelmi
Ayni Izmir`e gibiydi bir anda orayi ozledigim aklima geldi. Cok yurudum cok yoruldum ama guzel bir gundu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder