Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

2 Ocak 2011 Pazar

22 Aralik 2010 Movie World

Bugun hava gayet kapaliydi ama ben genede Movie World`e gittim Riders guzeldi eglenceliydi. Degisiklik en onemliside cocuk olasi geliyor insanin orada. Taz`in bebek halini buldum ve tabiki aldim. Valizimde yer olsa daha neler alirdim. I have been to Warner Bros. Vuhuuu
Yer cok buyuk degildi. Icerde cok yemek secme sansin yok. Yarin Wet N Wild`e gidicem. Nasilsa yagmur yagiyor koymaz bana.
Tam bugun ortasindayim cumartesi donus yolculugu var
Pazar yeni bir macera burada ulasim icin 3-5-7 gunluk sinirsiz seyahat kartlari var gun icinde istedigin kadar kullanabiliyorsun, Movie ve Wet N Wild azicik uzakta 30 dakka suruyor ama allahtan Sea World evimin yaninda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder