Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

2 Ocak 2011 Pazar

21 Aralik 2010 Brisbane

Gunesli guzel bir daha ama soylenenlere gore yarindan itibaren hava kotu olacakmis. Suan Brisbanedayim. Acikcasi cok ahim sahim bir yer degil, bana cadde ve sokaklari Sydney`i hatirlatti oraya benzer bir yer icin 80 dolar verdigime inanmiyorum. Gezilip gorulecek, ilgi cekici hic bir yer yok. Ama geldik bir kere artik tadini cikartmak kaliyor geriye. Yarin azicik guzel olursa hakkimi Movie World`e gitmekten kullanacagim obur turlu islanacagim icin Wet N Wild` e gidebilirim. Bekleyip gorelim. Aksam Southport sahiline indim ordan yuruyerek Wax Museum gittim acikcasi orasida cok guzel oldugunu soyleyemiycem. Bana sali gunu cok pahaliya patladi ustune ustluk hicte eglenmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder