Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

2 Ocak 2011 Pazar

24 Aralik 2010 Sea World

Bugun yagisli olmasina  ragmen tekrar gittim iykide dun gitmisim cunku yagmur yagdigi icin ridelar calismiyordu. Oyun parkindan bir yunus ve aslan kazandim. Aslinda hayalim cookie monster kazanmakti ama ondanda sapka kazandim. Bugun Queensland son gunum yarin Sydney NSW geri donuyorum burayi guzel tamamladim. Umdugumdan daha iyiydi, darisi Melbourne Victoria`nin basina...Bufun 24 Aralik yani Xmas oncesi yarin heryer kapali olacakmis. Bakalim yurtdisinda xmas nasilmis. Gerci hic kutlamadigimiz icin bilemiycem ama her yerin kapali olmasi beni geriyor acikcasi yarin ver elini Sydney. cok az zamanim kaldigina inanmiyorum. Australia`ya gelisim daha dun gibi simdi herseye veda ediyor olmak ise cok garip. Bakalim 2011 her anlamda farkli olacakmi bunu yurekten istiyorum, yas 25 omrun ceyregini tamamlamis olacagim en basta oysaki ben daha 20 `li yaslara alisamamisken. simdi yolu yarilamisim bile...Bu gece esyalarimi hazirlamaliyim. Yarin yeni yolculuga yelken aciyorum cunku...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder