Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

16 Aralık 2010 Perşembe

Son gunler

Sanirim Sydney yolculugumuzun sonuna geldik Pazar gunu tatile gidiyorum...
7 ay once geldigim bu sehiri yavas yavas terketmeye hazirlaniyorum...

En garibide evden tasinma olayi daha dun gibi hatirliyorum bu evi nasil buldugumu, tasinmak icin ne kadar ugrastigimi... Simdi hepsi bitmek, hepsi anilarda kalmak uzere... Insan hayati ne cabuk geciyor bazen sasirip kaliyorum. Aslinda buraya tam alisamadan geri gidiyorum belkide boylesi daha iyi herseyi tadinda birakmak lazim geldim gordum yasadim agladim guldum simdide terk ediyorum hayatimda hep oldugu gibi gocebe hayatima geri donuyorum. En guzel yanida cok sey ogrendim hayata dair...
Simdi kocamannn oldugumu anliyorum kendi basima dunyanin sonuna geldim simdide gozumu kararttim dunyanin sonunu kesfe cikiyorum tek basima nasil bi cesarettir bendeki ama bu maceraperest huyumu seviyorum ilerde cok isime yariycagini hissediyorum :) Herkesin yapmak isteyipte cesaret edemedigi seyleri yaptigim icin kendimle hep gurur duycam. Allah`a emanet :D Tatilden dondugumde kisa kisa ozetler gecerim herseye dair ama simdilik esyalari toplamam lazim yarin bu evi esyalarim terkedicek, pazar gunude ben bir daha girmemek uzere... Veda edicegim aslinda uzulmuyorum cunku vedalar bana gore degildir her veda yeni bir baslangic benim icin simdide yeni bir hayata yelken acmanin heyecani var uzuntuye yer yok hayatimda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder