Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

1 Nisan 2010 Perşembe

Gitmeye 28 Gün Kala

Dile kolay 28 gün...

Oysaki aylar vardı... Şimdi yumurta bir bakıma kapıya dayandıı :D Heyecan dorukta... Arkadaşlarla bol bol vakit geçirmeler sıklaştı... Özleyeceğimm hepsinii... Ama yeni hayatım beni bekler...

Bavullarımı aldım... Sınırı geçmemek için büyük çabalar içerisindeyim, bakalım sonucu nasıl olacak. Dolabım bir bakıma bahar temizliği içerisinde, götüreceklerimi ayırdım, burada bırakcaklarımı bıraktım, hiç giymeyeceklerimi yardıma muhtaç insanlara yolladım. Geriye kalan ıvızırlarımı son 10 güne saklıyorum. Bahar temizliğinin 2. partı asıl o zaman başlayacak. Herşeyimi götürmek istiyorum ama aynı zamanda hiçbirşey götürmek istemiyorum bu kararsızlıklar içinde sonunda bir çok şeyi başkalarına hiybe edeceğim gibi...

Okuldan referans mektuplarımı bekliyorum onları alırsam büyük bir yük kalkacak üzerimden. Ali Atıf Bir, Hande Birsel ve Matilde Wol Gokay'dan.

Şimdilik heyecanımdan başka birşey iletemeyeceğim...

İlerki aşamalarda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder