Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

10 Nisan 2010 Cumartesi

Son 20 Gün Kala

Yapacak çok şey var ama ben nedense yapamıyorum. Aslında yapıyorum ama sanki azalacağına çoğalıyor işler...

Belkide o yüzden yorgunum bir gram işim azalmadı. Daha doktorlarıma gitcem, diş kontrolu geldi, Sidney'de doktorlar ve dişler çok pahalıymış, gitmeden bi görünmenin zararı olmaz :D

Referans mektuplarımı aldım, sıra onları cv ime eklemek kaldı. Valizi güzelce bir yerleştirip tartmam lazım aslında ama üşengeçlik devam ediyor ne yazıkki. Daha gidip sabıka kaydı ve vukuatlı nufus örneği alıcam yanımda kalsın yurtdışında isterler belki sıkıntı olmasın sonra...

En önemli hususa geldik yurtdışına çıkış parası varmış gidip daha onu yatırmam lazım...
24 Nisan 2010'da Veda Gecesi yapıcam bakalımmm nasıl olucak :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder