Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

28 Mart 2010 Pazar

Son 1 Ay Kala...

Bugün büyük derbi vardı. Fenerbahçe-Galatasayar arasında... Tabiki FenerBahçem aldı bu maçıda 1-0 bitti. Şampiyonluğa bir adım daha yaklaştık denilebilir. Üzüntüm bu seneki şampiyon alayında olamıyacağım ama benim yerime Edd'i görevlendirdim, benim yerime o eğlencek.


Gelelim son zamanlarımızaaa...

Bol bol arkadaşlarımıza zaman ayırıyorum, sinema, kahve keyifleri yapıyorum. Annemle beraber yemek yemeceleri unutmamak gerek :)
Listeleri yaptım çoktan; 3 adet. 1. Yapılacaklar, 2. Götürülecekler, 3. Alınacaklar.
Zor bir seçim ilerki günlerde beni bekliyor gibi. Herşeyi önceden planlıyor olsanda elbet unuttuğun birşeyler oluyor.


Pasaportumun gelmesi an meselesi. Emirates'ten uçak biletimide aldım. 1 Mayıs'ta yolculuk. Yarın valiz almaya gidicez annemle... 30 kilo doldur doldurabildiğini...Çok şey götürüyor olabilirim ama dönerken onları getirmeyi planlamıyorummm.


Bugün Vodafon hat aldım. Yurtdışında en ucuzu Vodafon olduğu için. Diğer arkadaşlarım Türkcell mağduru oldular. Meğersem dolaşım ücreti yüzünden konuşmasanda feci kabarık bir fatura geliyormuş. Siz siz olun götürcekseniz ön ödemeli bir hat götürün yanınızda sonradan kötü süprizlerle karşılaşmayın...


Tabi en önemli hususlardan bir tanesi ise kalıcak yeri önceden ayarlamayı unutmayın. Uçaktan indikten sonra başınızı sokup dinlenmek isteyeceksinizdir. 2-3 hafta önceden evlere bakın ayırttın ama o evin ilanının gerçek olduğuna emin olun yoksa çok mağdur duruma düşebilirsiniz. Zira öyle aldatmacalar çok yaygın. Sözleşme diyorlar kapora istiyorlar, ön ödemeyi yapıyorsunuz, bir geliyorsunuzki ne ev var ne para...


Bugünlük benden bu kadar sıcak gelişmelerle görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder