Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

16 Nisan 2010 Cuma

Son 13

Heyecanlıyımmm daha yolun başındayımmm...

Gitme zamanı yaklaşıyor, zaman farketmeden uçup gidiyor... Yapılacak çok şey varmış gibi duruyor... 

Yeni hayat, yeni iş, yeni insanlar ve belkide yepyeni bir ben artık yeni bir başlangıç zamanı... Hayata yeni tadlar katmanın zamanı... Çok şey beklemiyorum geleceğe dair sadece gördüğüm günden daha kötü olmasın yeter... Hayatımın her dönemini yeni başlangıçlarla geçirdim, yeni insanlar gördüm, yeni şehirlerde yaşadım, yeni okullara gittim. Yenilerle hiç bir zaman için problem yaşamadım. Sanırım yenilik benim hayatımın bir parçası... Şimdiye kadar bir sıkıntı  duymadım... Geçmişimi özlemedim, ayrıldığım yerleri aramadım umarım bundan sonraki yeniliklerimdede bu ıstikrarı devam etmek isterim. 11 değişik okul, 4 farklı şehir gezdim... Ama tek farkı yurtdışına hiç gitmedim... Bu deneyimi genç yaşta yapmanın huzuru var aslında bende hala umutlarım heyecanım ve enerjim varken... Düzen kurduktan sonra bozulması bana göre değil umarım bu sefer bir dikiş tutturum.....

Hayal edebildiği kadar varmış ya insan bende hayal etmekten asla vazgeçmek istemem....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder