Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

9 Aralık 2010 Perşembe

Tourrr

Hayatimda yaptigim tum planlar hep bozuldugu halde ben niye inatla plan yapiyorum bilmiyorum....

ama plansizda yasayamiyor insan....

Zor bir durum planlarin alt ust olmasi ozellikle yabanci bir ulkede ve yabanci bir dilde. En kotusu de tek basina olmak belkide. Aldigim bi turun gunun degismesi tum haftadaki turlarin ve kalicak yerin gunlerinin degismesine neden oldu hersey altust oldu demek daha dogru aslinda yep yeni bir tur programi oldu suan karsimda ama isin en guzel yani iletisimmmm

Kime mail attiysam hem cevaplarini aldim karsi tarafin beni anliyor olmasi cok rahatlik verici yabanci olsa bile :) demekki burada olmak beni cok gelistirmis ;D biraz oncede online yardimda chat yaptim bu dahada hosuma gitti cunku stress oldugumda genelde elim ayagim birbirine karisir demekki artik kendimi kontrol edebiliyorum.

Sydneyin belkide en sevdigim yani bu kendimi asmami sagladi :) Yardim sever halka teskler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder