Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

8 Aralık 2010 Çarşamba

Tatile 10 gun kala

Hersey hazir gunlerin gecmesini bekliyoruz Istanbula donusumude boyle bekliycekmiyim acaba yoksa cabukcak zaman gecip gozumu actigimda Istanbuldaki yatagimda mi olacagim...
Istiyorum artik geri donmek hic boyle olucagini duslemezdim ama kendimle savas vermekten yoruldum biraz tatile ihtiyacim var bir molanin aslinda tam sirasi bakalim su 2 hafta guzel olucak gibi :) ama onun gelmesine bile daha 10 gun var off sanirim guzel birseylerin olmasina acilen ihtiyacim var...
Sila`nin yeni albumunu dinlemeden yasayamaz oldum o ne kadar guzel bir album oyle hayran kaldim buradan kendisini tebrik ediyorum su sikintili son gunlerimin yegane yoldasi oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder