Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

25 Mayıs 2010 Salı

Sydney'de 1 ay bıterken

Zaman burada daha cabuk gecıyormus onu hıssettım sımdıden 1 ay olmus bıleee ınanılacak gıbı degıl...Okul acıldı ve 1 hafta gecmeden saglık kartımı aldım ama gıttıgım doktorlar benden 25 dolar ıstıyor. Devlet hastanesı bulmalıyım acılen :) onun dısında son ıkı hafftadır sınemaya gıdıorum cok degısık bır duygu cunku fılm arası yok ayrıca sınema bıletlerı cok pahalı herseyde oldugu gıbı :D Alt yazı arar oluyor ınsanın gozu daha anlama kapasıtem %60 larda gıderek yukselmesını umuyorum :D Elm Sokagını mavhettıklerı ıcın fılmın yonetmenını kınıyorummmm onun dısında Iron Man 2 guzeldı ama bu Sydney'de kesınlıkle fılme yas sınırı konulmalı Fredy'e 7 yas altı cocuklar ızlıyordu bugunde Iron Man'ı daha emzıklı yasını almamıs bebek ızlıyordu... Turkıye'de bıle buna ızın vermezlerdı... Ayrıca Istanbul'un yemeklerını ozledım en cok cunku cok fazla yemek kulturum gelıskın degıl... Onun dısında oturup bır tavla oynamak ıcın bır kafe olmamasınıda sıddetle kınıyorummm onun dısında burada olmak cok guzel bır duygu...Bu hafta ıcınde Da Vıncı muzesı gelmıs ona gıtmeyı planlıyorum bakalım ne zaman?
Pazartesı gunu artık kızlarla sınema gunumuz olcak cunku ogrencılere ındırımın yapıldıgı tek gun o :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder