Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

25 Aralık 2009 Cuma

Sıcak bir merhaba


Bu benim ilk blog deneyimim o yüzden neler yazabileceğim konusunda endişeliyim.

Aslında bu blogun bir amacı vardı oda seyahat güncesi olacaktı ama henüz bir seyahat söz konusu değil. Umarım 2010 bana şans getirir ve amacıma hizmet edebilirim. Genel bir bilgi olarak günlük hayatta dair herşeyi bulabileceğiniz bir blog olucak. Daha detaylı bilgi için beni ilerki günlerde takip edin :D


Bugüne dönersek 25 Aralık her yıl olduğu gibi gene Türkiye'de kutlamadı belki teselli olarak Pazartesi günü Muharrem ayı dolasıyla Aşureler yapılmaya başlancak. Noel bilmeyenler için ekliyorum İsa peygamberin doğum günü olarak her Aralığın 24 ünde başlar 26 sına kadar süren bir kutlamadır.


Yeni yıla sayılı günlerin kalmasını kutlamak için harika bir zaman.

Sizde bir liste yapın. Bu yıl içinde yaşadığınız önemli olayları ve gelecek yıldan beklentilerinizi yazın. Seneye o yazdığınız listeye baktığınızda hayatınızda ne kadar çok şeyin değiştiğine inanamayacaksınız :) Merry Xmas Everybody

5 yorum:

  1. İlk blog deneyiminize ragmen yazinizi cok basarili buldum efenimm:)
    Gelecekteki yazilarinizi merakla bekliyorum ve keyifle okuyacagimi hissediyorum..
    2010 özel bir yıl olmasi dilegiyle & Happy Xmas :)
    P.S:Bende yakinda blog yazacagim duyrulur :Pp
    Sevgiler
    Ruh2

    YanıtlaSil
  2. Darısı basına ozmn ruh2 :) artık bol bol okuruz neler yaptıgımızı konusamasakta

    YanıtlaSil
  3. Yuppi Ruh2:)
    Fotograflar filan tabii :D
    Yeni modamiz blogda yazismak olucak gibi sanki lol :Pp

    YanıtlaSil
  4. yavrucuuumm =)
    seni journeylerinde buradan takip etmek dileğiyle diyerekten baslamak istedim :p
    İrem'e katılıorum ilk blog deneyimi olsa da basarılı bir callısma olmus.
    2010 insallah süper baslayıp süper devam edip süper biter (2009 a atfen anladın sen:D)
    yeni yazılarını bekliorumm canımmm
    xox
    eD

    YanıtlaSil
  5. 2009 a ılerkı gunlerde deyıncem zaten merak etme Ed :)

    YanıtlaSil