Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

30 Aralık 2009 Çarşamba

2009'a Veda

  Bir yılı daha arkamızda bıraktık... İyisiyle kötüsüyle hayatımızdan geçip gitti. Artık yapmamız gereken 2010'u nasıl daha faydalı şekilde değerlendirebiliriz. 

 Benim açımdan 2009 çok sıkıntılı geçti, mezuniyet projeleriyle uğraş dur, okul bitti şimdi ne olucak hesaplaşması, sertifika programları arama ve katılma ve en nihayetinde iş bulamamam... Şöyle geri dönüp baktığımda, kendime hiç zaman ayıramadığımı görüyorum, hep bir koşuşturmayla geçmiş zaman. Şimdi de yorgunluğu atamıyorum üstümden bir türlü... 2010'dan öncelikle yeni başlangıçlar istiyorum. 2009'da yapmak istediğim halde yapamadığım herşeyi 2010'da yapmak istiyorum. Dolu dolu bir yıl geçirmek ümidindeyim...

 Umarım sizinde yep yeni hayatlara ve dileklerin gerçekleşmesine ihtiyacınız vardır ve 2010'da bunlar yapmayı başarırsınız:)


2010 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kalacak. 2010 daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin. Yaşamında güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep seninle olsun. Yeni yılın sana ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Mutlu Yıllar!!
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder