Sizde benim gibi bir Temmuz sabahı uyanıp artık gidecek bir okulunuzun olmadığının farkına mı vardınız? Üniversiteyi bitirdiğiniz sene tüm Dünya'da ekonomik kriz mi çıktı? Artık bir yetişkin olduğunuzu kanıtlamak istiyorsunuz ama elinizde ekonomik özgürlüğünüz mü yok?

İşteeee bende aynı sorunlar yaşamaktayım ve bu sorunlara çözüm aramaktayım :)

7 Ocak 2010 Perşembe

Anı yaşa

Spontane hayatı normal şartlarda sevmem ama ne yazık ki hayat bize istediğimizi sunmak konusunda biraz cimri...
Planlar yaparız, hayaller kurarız, hazırlıklar yaparız ve bir bakmışsın hepsi bir hiç için.

Büyüklerimiz demişler; -" İnsanlar hayal kurar, kader buna güler". Bizim bu hayatta yaptığımız çoğu şey aslında kaderimizde olandır, çoğu bizim seçimimiz olsa da zaten kaderimizde olandır. Sizde kendinizi, hayatın akışına bırakın. Beklenmedik olaylara sevinin çünkü hayattan ne kadar çok şey beklersen o kadar çok hayal kırıklığı oluyor.

1 yorum:

  1. Doğru söze ne dedir ruhum bilemiyorum :)
    Hayat beni neden yoruyosun? Ben bu şarkıyı seviyorum..
    Ve yeni yazılarını bekliyorum şekerim ruhum :)

    YanıtlaSil